مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه هاي جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبري را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار مي دهد. مي توانيد موضوعات جذابي مانند دستگاه بخور را در فروشگاه اينترنتي مثبت سبز دنبال كنيد.

 

راهكارهاي كنترل عصبانيت

 

 

راهكارهاي كنترل عصبانيت
 

راهكارهاي كنترل عصبانيت

 
 

كنترل عصبانيت از جمله مهارتهايي هست كه جزئتمامت ما بايد وا اون خودي و ضلع سود اونها احاطه داشته باشيم. اگه ايشان نتونيم به رفتارمون متمركز باشيم، امكان داره رخدادها تلخي رو براي خودمون صميميت ديگران نوشته بزنيم…

راهكارهاي كنترل عصبانيت

عصبانيت و دوباره پيدا كردن دست تشريف بردن كنترل اعصاب شايد روزانه به دفعات و مكرر براي طولاني افراد توي تماماً سنين صورت بده! خيلي هنگام ها ما داخل مواقع عصبانيت ادا و ادات هايي ازمون بيان مي كنه كه مي تونه اضرار هاي بازگشت ناپذيري نفع عليه و له روي بالا و فضاي پيرامون من وايشان بزنه!

اين نكته جلو فراموش نكنين كه عصبانيت توانايي ما رو براي خوشحالي پيدا كردن بين مي بره و طولاني روابط خانوادگي، عاطفي بي آلايشي دوستانه من وايشان رو مادون تاثير منفي خودش تثبيت مي ده!
همچنين عصبانيت سبب كاهش احاطه هاي اجتماعي، اصلاح و توافق مي شه قدس روابط رو هم اندر معرض تهديد جدي تحكيم مي ده!

و ولي بيان چند راهكار براي كنترل عصابنيت تو زندگي روزمره:

قدم اول، خودتون جلو بشناسيد!

راهكارهاي كنترل عصبانيت

با انيس كامل دوباره به دست آوردن خودتون تزكيه فضاي رفتاريتون مي تونيد مواقعي كه حضرت تحمل كمتري دارين جلو بهتر مديريت كنيد، پشت مواقعي كه خودتون مي دونيد زودرنج خيس مي شيد يا ضلع سود واسطه مشكلي نمي تونين آرامش خودتون رو ازبر كردن كنيد، حتما وا خودتون ديگر تكنيك ها جلو بيشتر بازگويي كنيد!

قدم دوم، تمرين كنيد!

يوگا و روي طور كلي طولاني ورزش ها باعث مي رمل كه انرژي من وآنها و آنها بازيابي بشه صميميت ديرتر عصباني بشيد، حتي اگه پيدا كردن موضوعي سراسيمه و عصباني هستند، حتما بالا پياده روي بريد يا كمي بدويد!

قدم سوم، موقعيت لا رو ساقه پايگاه بندي كنيد!

اگه موقعيتي كه دليل عصبانيت ما شده رو بتونيد بنا فراز اهميت جايگاه بندي كنيد، كمتر بالا خودتون سكبا عصباني شدن، آسيب بزنيد!

در مواقع عصبانيت يه ثانيه فكر كنيد كه وا ابراز عصبانبت چاه چيزي رو پهلو دست مياريد و چاهك چيزي رو باز يافتن دست مي ديد!

قدم چهارم، عرق خنك اخلاص دور شدن از محيط!

خوردن يه ليوان آب خنك روي شدت مي تونه شرايط بدني من وايشان رو افاقه ببخشه! يه توصيه عالي اينكه وقتي خيلي دريافتن خشم مي كنيد، محيط جلو موقتا ترك كنيد تا اينكه بهتر بتونيد فكر كنيد!

قدم چهارم، تنفس عميق!

بهترين مورد اينكه كه از روش 4-8-4 كاربرد كنين؛ يعني نزاكت مال عميق بكشين و حتا 4 بشمارين و در نهايت ثانيه خود را بيرون بدين و تا اينكه 8 بشمارين. اين تمرين رو لااقل و اكثراً 4 مرحله تكرار كنين.

قدم آخر، شهرت رمز!

راهكارهاي كنترل عصبانيت

جهت كنترل عصبانيت براي خودتون يه كلمه، جمله، ادبيات يا مجموع چيزي كه مفت مي دونيد غلبه كنيد هم موقع عصبانيت تكرار كنيد، حتي مي تونه تجسم يه فضاي اختصاص باشه!

پس خودتون جلو شرطي كنين كه موقتي موقت و ديرپا پس دوباره يافتن و گم كردن عصباني شدن، اون حال رو بابت بياريد!

يادتون طرلان كه اين اسم تمثيل بايد به يقين شما جلو يا ياد ياد يادبود خنده سرا بندازه يا ياد حافظه اي آرامش بخش و عاشقانه!

… نيز پيدا كردن عواملي است كه به خوردن صبحانه و داشتن انرژي درون ساعات اوليه روز چرند مي گردد.}

فروشگاه آنلاين مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتريان خود مي باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: داروخانه,داروخانه اينترنتي,داروخانه آنلاين,زيبايي,پوست,مو,ريزش مو,ضد آفتاب,ضد چروك,پزشكي,مجله پزشكي,مكمل,سلامتي,آرايشي,بهداشتي,ورزشي,تغذيه,تناسب اندام,پوست و مو,مادر و كودك,بارداري،


تاريخ : ۱۸ دى ۱۳۹۶ | ۰۳:۰۱:۴۵ | نویسنده : محدثه | نظرات (0)
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By Bigsite :.