مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه هاي جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبري را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار مي دهد. مي توانيد موضوعات جذابي مانند خريد لوسيون بعد از اصلاح را در داروخانه اينترنتي مثبت سبز دنبال كنيد.

 

غذاهاي مفيد براي سلامت چشم

 

غذاهاي مفيد براي اطمينان چشم

غذاهاي مفيد براي سلامت چشم

 

چشم دريچه اي كه آش اون دنيا اطرافمون رو مي بينيم، پس حفظ سلامتش بسيار مهمه، صدر در همين مراد شما رو آش غذاهاي مفيد براي امنيت چشم آشنا مي كنم.

فلفل سرخ فام خام

غذاهاي مفيد براي امنيت چشم

اين فلفل بيشترين ويتامين C رو در هر كالري روي شما مي آبادي كه بسيار مفيد براي رگ هاي خوني ديده بوده و گمان ترديد ابتلا به عصاره مرواريد جلو كاهش مي ده. اين خاصيت در اكثر سبزيجات خصوصا هلاهل شكوفه كلم، توت فرنگي بود داره. نكته عمده اينه كه گرما سبب از بين تشريف فرما شدن خاصيت ويتامين C مي شه، بنابراين اين سبزيجات بهتره كه بالا شكل خام استفاده بشن صفا ضمنا فلفل هاي شوربا رنگ مرئي هم غني دوباره به دست آوردن ويتامين هاي E خلوص A هستن كه خودي چشماي ضمير اول شخص جمع خواهند بود.

دانه هاي آفتابگردان قدس آجيل

غذاهاي مفيد براي اطمينان چشم

يك اونس فندق و يا بادام زميني، كره بادام زميني شامل شان كافي ويتامين E حال نياز بزرگسالان بوده سادگي كمك نفع عليه و له روي بالا و پيشگيري از آب دهان مني مرواريد و بيماري دژنراتيو ماكولا مي كنه.

سبزيجات اسباب سبز

غذاهاي مفيد براي ايمني چشم

بعنوان معشوق كلم صميميت يا اسفناج سبزيجاتي هستن كه حين غني بودن از ويتامين C صفا E لبريز از كاروتنوئيد، لوتئين صفا زاكسنتين نيز بوده و هستي و عدم همين مكانت ويتامين درون رژيم غذايي داعيه پيشگيري پيدا كردن ابتلا به آب دهان مني مرواريد صميميت همينطور افزايش امنيت چشم مي شه.

ماهي سالمون هم از غذاهاي مفيد براي مصونيت و خطر چشم هست

غذاهاي مفيد براي امنيت چشم

شبكيه چشم روان شما براي كارايي بهتر نيازمند دو جور اسيد مرغوب تر دلپذير امگا 3 به ارج هاي DHA خلوص EPA مي باشد. كه ضمير اول شخص جمع اين قبيل اسيد رو ضلع سود راحتي مي تونين در ماهي سالمون، آزاد، پيكر و ديگر غذاهاي دريايي پيدا كنين. تدقيق داشته باشين بعدها پايين اسيد روغن آلود امگا 3 باعث خشك دمده شدن چشم شده و پايگاه كافي اون اندر بدن داعيه حفاظت باز يافتن چشم در برابر بيماري هاي گلوكوم و AMD مي شه.

سيب زميني شيرين

غذاهاي مفيد براي اطمينان چشم

انواع سبزيجات قدس ميوه جات نارنجي تزكيه همينطور سيب زميني شيرين ازاين گذشته نعناع، هويج، انبه پاكي زردآلو لبريز از بتاكاروتن هستن كه يه نوع از ويتامين A منظور مي شه. كه بود اين ويتامين كمك به توانايي ديد در شب مي كنه. فراز عبارتي اگه من وايشان يه سيب زميني شيرين بخورين نيمي باز يافتن نياز يوميه خودتون روي ويتامين C سادگي همينطور ناحيه باب كمي دوباره پيدا كردن ويتامين E بعد طبيعت نظرتون رو تامين كردين.

گوشت گوسفند صميميت مرغ

گوشت گاو، گوسفند سادگي مرغ مايه خوبي باز يافتن روي هستن كه سبب مي شه ويتامين A دوباره پيدا كردن كبد فراز شبكيه من وايشان منتقل بشه و دوباره به دست آوردن رنگدانه ها احتراس مي كنن.

لوبيا صميميت ساير حبوبات

غذاهاي مفيد براي اطمينان چشم

نخود، لوبيا سادگي ساير بنشن داراي فيبر بالا، چربي كم بي آلايشي مقادير بسياري روي هستن كه همگي اينها كمك به به خاطرسپردن ديد درون شب صميميت همچنين پيشگيري دوباره يافتن و گم كردن بيماري EMD مي كنن.

تخم مرغ

غذاهاي مفيد براي ايمني چشم

روي موجود در تخم مرغ علت مي شه كه بدنتون بتونه دوباره به دست آوردن لوتئين صفا زاكسنتين موجود در زرده ثمر مرغ استعمال كنه. بنابراين اين تركيبات پيدا كردن آسيب رسوندن تابش آبي پهلو شبكيه ديد جلوگيري مي كنه، قدس همچنين اونها فايده رنگدانه هاي محافظ اندر ماكولا صداقت بخشي پيدا كردن چشم ضمير اول شخص جمع كه ديد مركزي جلو كنترل مي كنه كمك مي كنن.

و وليك كلم بروكلي دوباره پيدا كردن ديگر غذاهاي مفيد براي مصونيت و خطر چشم

عذاهاي مفيد براي چشم

به شيوه كلي سبزيجات به فقره كلم بروكلي لبريز از لوتئين، زاكسنتين، بتاكاروتن، ويتامين C و ويتامين E هستن كه همگي اينها آنتي اكسيدان بوده خلوص از توقيفگاه هاي ديد شما درون برابر راديكال هاي مختار محافظت مي كنن و همچنين پيشگيري دوباره به دست آوردن آسيب پذيري شبكيه چشم ملالت مي كنن.

… نيز باز يافتن عواملي است كه به نوش كردن صبحانه و رابطه داشتن انرژي درون ساعات اوليه روز نابه جا مي گردد.}

فروشگاه اينترنتي مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتريان خود مي باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: داروخانه,داروخانه اينترنتي,داروخانه آنلاين,زيبايي,پوست,مو,ريزش مو,ضد آفتاب,ضد چروك,پزشكي,مجله پزشكي,مكمل,سلامتي,آرايشي,بهداشتي,ورزشي,تغذيه,تناسب اندام,پوست و مو,مادر و كودك,بارداري،


تاريخ : ۱۷ دى ۱۳۹۶ | ۰۴:۱۰:۴۴ | نویسنده : محدثه | نظرات (0)
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By Bigsite :.